Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Gledesprederen og andre uhøytideligheter
 Støttekontakt?
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

keknor

Norway
723 Posts

Posted - 16/05/2003 :  13:54:15  Show Profile  Visit keknor's Homepage
Hei,
jeg interesserer meg for smalspor i N skala med finskala hjul og med norsk forbilde. Men jeg har ingen å leke med. Jeg har ingen skinner å støtte meg på heller slik som alle de store gutta som henger på H0 - hjørnet har. Jeg ser veldig opp til noen enda større gutter fra Trondheim, men de teller bare nagler og de tror nok ikke at jeg har noen nagler de kan telle. Og det har jeg ikke heller. Jeg har nok med å telle hjulene på alle de lokomotivene jeg skal bygge en gang. Men det værste er at ingen erter meg heller. Jeg er liksom helt usynlig... Synes dere jeg bør skaffe meg en støttekontakt, f. eks en gang i måneden... bare for å se en togmodell kjøre, liksom? Märklin?

eke

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 16/05/2003 :  14:19:12  Show Profile
Hei Kek

quote:

Hei,
jeg interesserer meg for smalspor i N skala med finskala hjul og med norsk forbilde. Men jeg har ingen å leke med. Jeg har ingen skinner å støtte meg på heller slik som alle de store gutta som henger på H0 - hjørnet har. Jeg ser veldig opp til noen enda større gutter fra Trondheim, men de teller bare nagler og de tror nok ikke at jeg har noen nagler de kan telle. Og det har jeg ikke heller. Jeg har nok med å telle hjulene på alle de lokomotivene jeg skal bygge en gang. Men det værste er at ingen erter meg heller. Jeg er liksom helt usynlig... Synes dere jeg bør skaffe meg en støttekontakt, f. eks en gang i måneden... bare for å se en togmodell kjøre, liksom? Märklin?

Ikke vær lei deg , du. For at ingen erter deg, mener jeg.

Ellers har jeg merket meg at bruken av del-ordet "støtt-" har blitt veldig populært i det siste. Antakeligvis helt tilfeldig. Ikke at jeg føler meg støtt over det. Ihvertfall ikke støtt.
Hadde jeg gjort det kunne jeg støttet meg på metoden til en kamerat av meg, som har en tendens til å bli ertet. Han synes det er kjempeartig. De som erter ham tror han synes det er artig å bli ertet, men slik er det ikke. Det han synes er artig er at han får et påskudd til å leke med voodoo-dukkene sine.

Jeg har ingen voodoo-dukker, men det er snart nytt ordremøte for preiser-soldatene på militærmodulen min. Nå skal jo Bush snart innvadere Syria, og da blir det sikkert noen flere Europeiske protester, særlig fra Utopia.
Hmm, nå kom jeg på en vits. Den får få en egen tråd.

mvh Øyvind

Go to Top of Page

bawaria

965 Poster

Posted - 16/05/2003 :  17:10:02  Show Profile  Visit bawaria's Homepage
quote:
Synes dere jeg bør skaffe meg en støttekontakt, f. eks en gang i måneden... bare for å se en togmodell kjøre, liksom? Märklin?
.

Tar deg på ordet: Du kan jo melde deg inn som "støttemedlem" i Horten modell jernbane klubb for eksempel.

Takk for sist forresten, Håper dere hadde det fint hos oss selv om vi ikke hadde Fine scale hjul. De pleier vi å ta frem på vår berømte "Hjule kjørig", som er kun for medlemmer

Terje Reiss
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page