Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 H0 skala
 M.Skinner
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

oyvind

8 Posts

Posted - 01/10/2003 :  15:08:45  Show Profile
Hei.har børsta støvet av den gamle modelljernbanen min.Har begynnt å bygge den opp igjen.Men så fant jeg ut at de ike lager m.skiner lenger,så d jeg lurte på er om det er noen der ute som har m-skinner til salgs er på utkikk etter sporvekslere 5140 l og r.

Mvhilsen
Øyvind Håland
Oyvind49@yahoo.com

brandett

Norway
276 Poster

Posted - 01/10/2003 :  16:10:51  Show Profile  Visit brandett's Homepage
Hallo!

Jeg er ingen MJ ekspert, men jeg hadde også M skinner. Jeg angret aldri på at jeg solgte de, og invisterte i C skinner i stedet. M skinnene sklir veldig lett fra hverandre, laskene detter av, blir skakke etc... Anbefaler og kjøpe noen overgang skinner, om det fins enda... og bygge i C i stedet.

Værtfall mitt tips=) Men så klart, ligger jo mange gode minner i M skinner:)

mvh bmb
Go to Top of Page

SteinK

Norway
319 Poster

Posted - 01/10/2003 :  20:28:13  Show Profile
Enig i at C-skinnene og (K skinnene og) er vesentlig bedre. Har selv alle 3 typene og et anlegg med K og M. M skal byttes ut til C skinner som er vesentlig bedre.

Mvh
Stein Kittelsen
Go to Top of Page

ØyvindS

Denmark
1706 Poster

Posted - 01/10/2003 :  21:35:57  Show Profile
Hei navnebror!

Kult at du tar opp igjen hobbien. Kjenner meg igjen; fant igjen M-skinnene mine og begynte igjen. Slo meg sammen med noen kamerater og bygde kjempeanlegg. Det har blitt til Hovedbanen MJ-forening med 15 medlemmer.

Det som er fint med at M-skinner har gått ut er at det er masse brukt å få tak i. Jeg synes du skal prøve å få tak i de vekslene du mangler nå, og heller vurdere å skifte senere. Viktig at du kommer i gang igjen.

MJF her en kjøp og salg tjeneste. Prøv en annonse der.
Du finner linken fra www.mjf.no

Ellers så pleide Amundsen Hobby i Oslo å selge brukte M-skinner i bøtter og spann.

Alternativ 3 er ebay eller liknende.

Lykke til

mvh
Øyvind Strøm

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page