Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Amerikansk MJ og jernbane
 malingsformer
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

Nicholas

232 Posts

Posted - 09/04/2002 :  13:20:06  Show Profile  Visit Nicholas's Homepage
Hei.

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i såkalte paint templates til amrikanske lok, da særlig Santa Fe? Jeg tenker å lakke mine egne lokomotiver, og er spesielt klar for rød og sølv C44-9CW'er, samt SD75I'er. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal maskere riktig for buen osv.

Jeg lurer også på sånne skråstriper som både BN og D&RGW har på snuten. Hvor finner man slikt uten å kjøpe dekaler (de har jeg nok av, og resultatet blir ikke alltid like pent...)?

mvh
Nicholas

Tormod Carlsen

20 Poster

Posted - 10/04/2002 :  10:26:20  Show Profile

Hei.

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i såkalte paint templates til amrikanske lok, da særlig Santa Fe? Jeg tenker å lakke mine egne lokomotiver, og er spesielt klar for rød og sølv C44-9CW'er, samt SD75I'er. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal maskere riktig for buen osv.

Jeg lurer også på sånne skråstriper som både BN og D&RGW har på snuten. Hvor finner man slikt uten å kjøpe dekaler (de har jeg nok av, og resultatet blir ikke alltid like pent...)?

mvh
Nicholas
[/quote]

Go to Top of Page

Tormod Carlsen

20 Poster

Posted - 10/04/2002 :  10:28:49  Show Profile
Jeg tror Micro Scale er den beste løsningen. De har slike templates til buen, både i blått og som skille mellom rød/sølv. Sjekk www.microscale.com; den er blitt bra.
Lykke til!
mvh Tormod

Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Topic Locked
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page