| Forfatter |
Tema  |
|
Nils Gullhav
Norway
900 Posts |
Posted - 16/08/2005 : 10:41:44
|
Jeg var på en liten befaring på lokalene til Oslo Modelljernbanesenter i går kveld. http://www.norskmjforum.no/asp/hva_skjer.asp Nå har virkelig mj Norge noe å se frem til. Maken til store lokaler med potensial skal en langt for å finne andre steder. 900 kvadrat !!! Tror jeg trygt kan si at jeg gleder meg.
Hilsen Nils
|
|
|
kness
Norway
279 Poster |
Posted - 16/08/2005 : 11:18:48
|
quote: Originally posted by Nils Gullhav
Jeg var på en liten befaring på lokalene til Oslo Modelljernbanesenter i går kveld. http://www.norskmjforum.no/asp/hva_skjer.asp Nå har virkelig mj Norge noe å se frem til. Maken til store lokaler med potensial skal en langt for å finne andre steder. 900 kvadrat !!! Tror jeg trygt kan si at jeg gleder meg.
Hilsen Nils
Det er vel den nye butikken til Viggo Amundsen tror jeg? Eller er jeg helt på jordet? Uansett blir det spennende.
Hilsen Kjetil |
 |
|
|
LarsB
Norway
2803 Poster |
|
|
MartinB
243 Poster |
Posted - 16/08/2005 : 18:40:21
|
Hvem er det som står bak dette tiltaket?
Martin |
 |
|
|
SteinK
Norway
319 Poster |
Posted - 16/08/2005 : 19:49:15
|
Wow
Jeg som skal til Oslo i neste uke og lurte på om det var noe å oppleve. Ser ut til at jeg må ta en titt der når jeg er oppom til Viggo. Vet noen om noe MJ relatert som skjer tirsdags kveld i Oslotraktene? Skal overnatte til onsdag og har ettermiddag og kveld ledig.
Mvh Stein Kittelsen
IB, Norsk Märklin, FCS og WinDigipet |
Edited by - SteinK on 16/08/2005 20:42:33 |
 |
|
|
TomB
Norway
2286 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 10:19:14
|
quote: Originally posted by MartinB
Hvem er det som står bak dette tiltaket?
Hei Martin
Amundsen Hobby sammen med ModellCompagniet!!
Viggo Amundsen flytter inn 16. september. Det blir absolutt spennende, på 900 m2. Amundsen har idag 150 m2. Skal vi gjette på et større vareutvalg og ikke klaus(trofobi).
mvh _______________________ Tom Blikstad, Asker Märklin K-skinner, IB, Viessmann, WinDigipet |
Edited by - TomB on 17/08/2005 10:21:18 |
 |
|
|
Henning L
843 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 10:27:03
|
quote: Originally posted by kness
quote: Originally posted by Nils Gullhav
Jeg var på en liten befaring på lokalene til Oslo Modelljernbanesenter i går kveld.
Det er vel den nye butikken til Viggo Amundsen tror jeg? Eller er jeg helt på jordet? Uansett blir det spennende.
Skal de flytte igjen?? Han flyttet fra knøttlite til lite (makan til overfylt sjappe! Artig!) sist... men dette høres jo heftig ut. Men hvis Viggo & kompani står bak er det vel fare for at det blir mest Märklin... og livesteam - !? 
Fins det ikke noe håndfast info om dette, da? Ut over det som står under "hva skjer"? (Edit: I mellomtiden kom det info om at de skal flytte, ser jeg - Håper ikke de knekker nakken på dette da... Modellkompagniet er med? Da berger vel likestrømsfolka... Spennende.)
Hvor i byen er dette, da?
mvh Henning L |
Edited by - Henning L on 17/08/2005 10:45:57 |
 |
|
|
TomB
Norway
2286 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 11:15:32
|
quote: Originally posted by Henning L Hvor i byen er dette, da?
Det ligger ikke langt (1 km?) fra Amundsen Hobby idag, se nede i venstre hjørne av kartet, Rathkes gate.

mvh _______________________ Tom Blikstad, Asker Märklin K-skinner, IB, Viessmann, WinDigipet |
Edited by - TomB on 17/08/2005 11:16:05 |
 |
|
|
Øystein Wiik
Norway
1765 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 11:20:25
|
Dere får ha oss litt unskyldt at vi informerer litt dårlig, men det er noen ting til som må på plass først. Ha tålamod!
Det kommer.  
ØW
|
 |
|
|
HeineP
1601 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 11:37:27
|
Dette er jo nøyaktig samme måte som NiM ble lansert på i sin tid. 
Mvh Heine
 |
 |
|
|
Hagen
Norway
527 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 11:42:48
|
quote: Originally posted by Henning L
fare for at det blir mest Märklin... og livesteam - !? 
Det går jo an å håpe 
Size does matter Rune Hagen |
 |
|
|
tjm
Norway
2607 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 11:53:15
|
quote: Originally posted by HeineP
Dette er jo nøyaktig samme måte som NiM ble lansert på i sin tid. 
Mvh Heine

MEN! tidspunktet på året er jo litt bedre(sikrere) da
Mvh. Torsja WWW.TORSJA.COM & WWW.ZMOD.NO |
 |
|
|
Terje Brynhildsen
341 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 12:14:09
|
Ja, men NIM var jo en aprilspøk. Dette er full pakke med flere modelljernbaner og overraskelser til kundene.
Hva sier du til et startsett med Preiser People-system til de fem første kundene på åpningsdagen? Det blir nok sovepose og stilongs på meg den natta.
hilsen TerjeB
|
 |
|
|
HeineP
1601 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 12:37:26
|
Ja, produksjonen av PPS foregår nå for fullt i en kjeller i Råde... Dessuten har jeg hørt rykter om at NiM vil være til stede og dele ut gratis 31B. 
Mvh Heine
 |
 |
|
|
mav
88 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 12:50:41
|
 Woooooow!
Wiggo er gutten sin det Og sammen med modellcomagniet da! Sammen blir de dynamitt De kommer til å utfylle hverandre på en fantastisk måte, kan vi gjette på Norges mest komplette mj sjappe Det blir ACDC på full guffe Den aktuelle dato er allerede skrevet inn med blekk som ikke kan viskes ut i min syvende sans!!!!
mav |
 |
|
|
TomL
Norway
1084 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 13:30:41
|
quote: Originally posted by Terje Brynhildsen
Ja, men NIM var jo en aprilspøk. Dette er full pakke med flere modelljernbaner og overraskelser til kundene.
Hva sier du til et startsett med Preiser People-system til de fem første kundene på åpningsdagen? Det blir nok sovepose og stilongs på meg den natta.
hilsen TerjeB
Endelig en mulighet til å sove i sovepose, og tenne primusen ! Jeg fikk ikke lov i sommer å ha det med på bilturen i Norge. 
MJ-hilsen T m Lynga
Det enkle er ofte det beste ! |
 |
|
Tema  |
|