Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Messer og Utstillinger
 Oslo Modelljernbanesenter
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
Forrige side | Neste side
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic
Side: of 7

Amundsen Hobby

55 Poster

Posted - 17/08/2005 :  16:59:37  Show Profile  Visit Amundsen Hobby's Homepage  Reply with Quote
En liten rask innføring i planene for Oslo Modelljernbanesenter:
Amundsen Hobby og Modellcompagniet flytter til Trondheimsvn.84 og åpner hver sin butikk der.
I tillegg blir det flere modelljernbaneanlegg utstilt og det vil være store lokaler tilgjengelige for div. slik som minimesser, utstillinger, kursvirksomhet og lignende.
Planene er at dette skal bli et møtested for dem som driver med mj-hobbyen på alle plan.
Mere opplysninger om planene vil kommer etterhvert som alle brikkene faller på plass.
Hilsen Viggo Amundsen
Go to Top of Page

mav

88 Poster

Posted - 17/08/2005 :  17:19:10  Show Profile  Reply with Quote
Takk for info, Viggo!
Dette blir spennende

mav
Trygve Olsen
Go to Top of Page

LarsB

Norway
2803 Poster

Posted - 17/08/2005 :  17:51:54  Show Profile  Visit LarsB's Homepage  Reply with Quote
Hele fasaden med vinduer er butikklokalene.

Det blir bra med plass her

Så er det bare å ønske lykke til.

Hilsen
LarsB
Webside: http://home.no.net/labyman

Go to Top of Page

MartinB

243 Poster

Posted - 17/08/2005 :  18:00:13  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by LarsB

Jeg stiller meg i køen av gratulanter! Nå tenker jeg gutta på Strømmen får noe å tygge på!

Martin
Go to Top of Page

Amundsen Hobby

55 Poster

Posted - 17/08/2005 :  18:52:26  Show Profile  Visit Amundsen Hobby's Homepage  Reply with Quote
Hei
Det blir satt opp bord og stoler i lokalene så mj-folket kan møtes og sitte ned for en prat eller lese i blader og kataloger mens dem som har postboks i Strømstad kan sitte i kø på Svinesund med hjertet i halsen for ikke å bli stoppet i tollen.
Hilsen Viggo
Go to Top of Page

TomB

Norway
2294 Poster

Posted - 17/08/2005 :  19:42:34  Show Profile  Reply with Quote
Hei Viggo

Det er bra du får større plass med større lager. Her må man til utlandet, når webhotellet ser slik ut ..............

SBB personvognsett, 3 vogner
Pris: 1.140
Info Midlertidig utsolgt

SBB 2 ellok Ae 6/6 med mfx dekodere
Pris: 4.900
Info Midlertidig utsolgt

DB AG ellok type 111, med mfx dekoder
Pris: 1.790
Info Midlertidig utsolgt

Men, iallefall, det blir langt hyppigere besøk i den nye butikken og vi gleder oss!!

mvh

Edited by - TomB on 17/08/2005 19:44:02
Go to Top of Page

Amundsen Hobby

55 Poster

Posted - 17/08/2005 :  19:50:00  Show Profile  Visit Amundsen Hobby's Homepage  Reply with Quote
Hei Tom
Følte du deg truffet?
De modellene du klager over jeg ikke har er nyheter fra Märklin som ikke er gitt ut ennå. Jeg tror ikke du finner dem i Tyskland heller.
Hilsen Viggo
Go to Top of Page

Hagen

Norway
530 Poster

Posted - 17/08/2005 :  20:21:30  Show Profile  Visit Hagen's Homepage  Reply with Quote
Jeg har ihvertfall tenkt å ta en kikk.
Er det mulig jeg finner Peco #1 skinner i hyllene i den butikken etterhvert?

Size does matter
Rune Hagen
Go to Top of Page

MartinB

243 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:25:41  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by TomB

Hei Viggo

Det er bra du får større plass med større lager. Her må man til utlandet, når webhotellet ser slik ut ..............

Jeg tror du gir Viggo litt uberettiget kritikk, jeg tror det aller meste jeg ikke har fått på grunn av utsolgtsituasjoner hos Viggo skyldes Märklin. En veldig grei måte å sjekke det på er å gå på "Produktsuche" på www.märklin.de, der får man opp hva Märklin har på lager eller ikke til en hver tid.

Hos Viggo får du 100% trygghet ca.10% over veiledende tyske priser, det synes jeg vi har råd til!

Hilsen Martin
Go to Top of Page

kelwin

80 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:37:33  Show Profile  Reply with Quote
Da blir det fortsatt plass til N også -:)

KW
Go to Top of Page

SveinR

Norway
692 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:41:32  Show Profile  Visit SveinR's Homepage  Reply with Quote
Hmm vil tro at noe H0 figurer også er midlertidig utsolgt hos Amundsen ;) Iallefall FCS stoppmagneter og penser. så da er det godt at han får større lager

Mvh
-SveinR

Som har lagt til nye ting på hjemme siden sin

http://www.modell-teknikk.tk
Go to Top of Page

LarsB

Norway
2803 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:55:45  Show Profile  Visit LarsB's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MartinB

quote:

Jeg stiller meg i køen av gratulanter! Nå tenker jeg gutta på Strømmen får noe å tygge på!

Martin

Da må de selge mere likestrøm, og ikke minst norske modeller.

Hilsen
LarsB
Webside: http://home.no.net/labyman

Go to Top of Page

Amundsen Hobby

55 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:58:39  Show Profile  Visit Amundsen Hobby's Homepage  Reply with Quote
Hei Martin
Takk for ros.
Mine ca 10 % høyere priser skyldes mest norsk moms på 25 % mot tysk moms på 16 % samt fraktkostnader til Norge.
Dersom disse forhold medregnes, vil jeg påstå at mine priser ligger på gjennomsnittlig tysk pris.

Til SveinR
Mmm, det er merkelig at jeg er utsolgt på endel figurer og Fallerutstyr da det burde være dagligdags å sende en pakke på mange kilo med figurer og utstyr til Bergen.
Hilsen Viggo
Go to Top of Page

MartinB

243 Poster

Posted - 17/08/2005 :  21:59:04  Show Profile  Reply with Quote
quote:

Da må de selge mere likestrøm, og ikke minst norske modeller.

Jeg tenker ikke på likestrømsfolket, jeg tenker rekruttering

Martin
Go to Top of Page

NiM

440 Poster

Posted - 17/08/2005 :  22:02:07  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Amundsen Hobby
Mmm, det er merkelig at jeg er utsolgt på endel figurer og Fallerutstyr da det burde være dagligdags å sende en pakke på mange kilo med figurer og utstyr til Bergen.
Hilsen Viggo

Flere kilo med preisere? Har vi fått en konkurrent til vårt Preiser People system nå...
Go to Top of Page
Side: of 7 Previous Topic Tema Next Topic  
Previous Page | Next Page
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page