| Forfatter |
Tema  |
|
Amundsen Hobby
55 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 16:59:37
|
En liten rask innføring i planene for Oslo Modelljernbanesenter: Amundsen Hobby og Modellcompagniet flytter til Trondheimsvn.84 og åpner hver sin butikk der. I tillegg blir det flere modelljernbaneanlegg utstilt og det vil være store lokaler tilgjengelige for div. slik som minimesser, utstillinger, kursvirksomhet og lignende. Planene er at dette skal bli et møtested for dem som driver med mj-hobbyen på alle plan. Mere opplysninger om planene vil kommer etterhvert som alle brikkene faller på plass. Hilsen Viggo Amundsen
|
 |
|
|
mav
88 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 17:19:10
|
Takk for info, Viggo! Dette blir spennende
mav Trygve Olsen |
 |
|
|
LarsB
Norway
2803 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 17:51:54
|
Hele fasaden med vinduer er butikklokalene.
 Det blir bra med plass her

Så er det bare å ønske lykke til.
Hilsen LarsB Webside: http://home.no.net/labyman
|
 |
|
|
MartinB
243 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 18:00:13
|
quote: Originally posted by LarsB
Jeg stiller meg i køen av gratulanter! Nå tenker jeg gutta på Strømmen får noe å tygge på! 
Martin |
 |
|
|
Amundsen Hobby
55 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 18:52:26
|
Hei Det blir satt opp bord og stoler i lokalene så mj-folket kan møtes og sitte ned for en prat eller lese i blader og kataloger mens dem som har postboks i Strømstad kan sitte i kø på Svinesund med hjertet i halsen for ikke å bli stoppet i tollen. Hilsen Viggo |
 |
|
|
TomB
Norway
2294 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 19:42:34
|
Hei Viggo
Det er bra du får større plass med større lager. Her må man til utlandet, når webhotellet ser slik ut ..............
SBB personvognsett, 3 vogner Pris: 1.140 Info Midlertidig utsolgt
SBB 2 ellok Ae 6/6 med mfx dekodere Pris: 4.900 Info Midlertidig utsolgt
DB AG ellok type 111, med mfx dekoder Pris: 1.790 Info Midlertidig utsolgt
Men, iallefall, det blir langt hyppigere besøk i den nye butikken og vi gleder oss!! mvh _______________________ Tom Blikstad, Asker Märklin K-skinner, IB, Viessmann, WinDigipet |
Edited by - TomB on 17/08/2005 19:44:02 |
 |
|
|
Amundsen Hobby
55 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 19:50:00
|
Hei Tom Følte du deg truffet? De modellene du klager over jeg ikke har er nyheter fra Märklin som ikke er gitt ut ennå. Jeg tror ikke du finner dem i Tyskland heller. Hilsen Viggo |
 |
|
|
Hagen
Norway
530 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 20:21:30
|
Jeg har ihvertfall tenkt å ta en kikk. Er det mulig jeg finner Peco #1 skinner i hyllene i den butikken etterhvert?
Size does matter Rune Hagen |
 |
|
|
MartinB
243 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:25:41
|
quote: Originally posted by TomB
Hei Viggo
Det er bra du får større plass med større lager. Her må man til utlandet, når webhotellet ser slik ut ..............
Jeg tror du gir Viggo litt uberettiget kritikk, jeg tror det aller meste jeg ikke har fått på grunn av utsolgtsituasjoner hos Viggo skyldes Märklin. En veldig grei måte å sjekke det på er å gå på "Produktsuche" på www.märklin.de, der får man opp hva Märklin har på lager eller ikke til en hver tid.
Hos Viggo får du 100% trygghet ca.10% over veiledende tyske priser, det synes jeg vi har råd til!
Hilsen Martin |
 |
|
|
kelwin
80 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:37:33
|
Da blir det fortsatt plass til N også -:)
KW |
 |
|
|
SveinR
Norway
692 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:41:32
|
Hmm vil tro at noe H0 figurer også er midlertidig utsolgt hos Amundsen ;) Iallefall FCS stoppmagneter og penser. så da er det godt at han får større lager
Mvh -SveinR
Som har lagt til nye ting på hjemme siden sin
http://www.modell-teknikk.tk |
 |
|
|
LarsB
Norway
2803 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:55:45
|
quote: Originally posted by MartinB
Jeg stiller meg i køen av gratulanter! Nå tenker jeg gutta på Strømmen får noe å tygge på! 
Martin
Da må de selge mere likestrøm, og ikke minst norske modeller.
Hilsen LarsB Webside: http://home.no.net/labyman
|
 |
|
|
Amundsen Hobby
55 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:58:39
|
Hei Martin Takk for ros. Mine ca 10 % høyere priser skyldes mest norsk moms på 25 % mot tysk moms på 16 % samt fraktkostnader til Norge. Dersom disse forhold medregnes, vil jeg påstå at mine priser ligger på gjennomsnittlig tysk pris.
Til SveinR Mmm, det er merkelig at jeg er utsolgt på endel figurer og Fallerutstyr da det burde være dagligdags å sende en pakke på mange kilo med figurer og utstyr til Bergen. Hilsen Viggo |
 |
|
|
MartinB
243 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 21:59:04
|
Da må de selge mere likestrøm, og ikke minst norske modeller.
Jeg tenker ikke på likestrømsfolket, jeg tenker rekruttering 
Martin |
 |
|
|
NiM
440 Poster |
Posted - 17/08/2005 : 22:02:07
|
quote: Originally posted by Amundsen Hobby Mmm, det er merkelig at jeg er utsolgt på endel figurer og Fallerutstyr da det burde være dagligdags å sende en pakke på mange kilo med figurer og utstyr til Bergen. Hilsen Viggo
Flere kilo med preisere? Har vi fått en konkurrent til vårt Preiser People system nå...  |
 |
|
Tema  |
|