Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 MJwiki.no - Online Modelljernbaneleksikon
 MJwiki.no - Hjelp
 Bytte av navn på artikler
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

tjm

Norway
2884 Posts

Posted - 20/05/2006 :  17:51:12  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Hvordan får jeg byttet navnet på en artikel og at den også samtidig bytter navn i hoved kategorien.

"DCC Command 2000 Digitalisering" skulle nå egentlig hete "Moskaug Tor-Jørgen: DCC Command 2000 Digitalisering"

Se Eks. http://mjwiki.no/wiki/index.php/Kategori:Mitt_prosjekt

Må jeg slette hele artikelen og lage den på nytt for å få det til?

Mvh.
Torsja
WWW.TORSJA.COM & WWW.ZMOD.NO

terjest

Norway
1837 Poster

Posted - 20/05/2006 :  20:30:17  Show Profile  Visit terjest's Homepage  Reply with Quote
Hallo Torsja

Redaktører/sysoper kan bytte navn / flytte artikler. Klikk "Flytt" (evt "Move") og gi artikkelen det nye navnet.

Av og til blir ikke kategorilistene oppdatert slik de skal, da må du må evt slette kategorien (Husk å kopiere toppteksten først), og så opprette den på nytt (Klikk på en lenke til kategorien) og lime inn toppteksten igjen.

Terje

Hilsen Terje S
H0 S/N/US Ep.III DCC Lenz
Bilder/video www.arctictrains.com
Go to Top of Page

ses

Norway
440 Poster

Posted - 02/12/2008 :  13:09:40  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terjest

Hallo Torsja

Redaktører/sysoper kan bytte navn / flytte artikler. Klikk "Flytt" (evt "Move") og gi artikkelen det nye navnet.

Av og til blir ikke kategorilistene oppdatert slik de skal, da må du må evt slette kategorien (Husk å kopiere toppteksten først), og så opprette den på nytt (Klikk på en lenke til kategorien) og lime inn toppteksten igjen.

Terje

Hilsen Terje S
H0 S/N/US Ep.III DCC Lenz
Bilder/video www.arctictrains.com

Der fant jeg svar på mitt spørsmål, gitt. Men hvorfor er denne wkien strenger på detet enn den store offentlige er det? Der kan man selv endre navn.

Mvh Svein Sando

Mitt MJ-nettsted:
http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?nid=3
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page