Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Biler, små og store modellbiler
 VW i tomatsuppe
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

pramsdal

793 Posts

Posted - 09/09/2006 :  14:31:00  Show Profile  Reply with Quote

Når får vi denne i HO, N eller Z?

Petter

carlf

Norway
140 Poster

Posted - 10/09/2006 :  20:33:29  Show Profile  Visit carlf's Homepage  Reply with Quote
tomatsuppe... hmm... Det var et jævlig bra navn for jævelskapen! (beklager ordbruken...) Jeg kan ikke fordra den nye fargekoden...

Hilsen Carl-Frederic

www.carlf-jernbane.piczo.com

I reject the reality and creates my own!
Go to Top of Page

pramsdal

793 Poster

Posted - 10/09/2006 :  21:12:10  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by carlf

tomatsuppe... hmm... Det var et jævlig bra navn for jævelskapen! (beklager ordbruken...) Jeg kan ikke fordra den nye fargekoden...

Hilsen Carl-Frederic

Ja, det er nå ikke meg som har funnet på det navnet, det har vært brukt i andre fora en stund nå. Men hva skal man kalle det? Navnt "nydesign" er jo allerede oppbrukt.

En annen morsom detalj er at man har flyttet det oransje feltet, som normalt viser dørene, opp på taket. Kan det være meningen at man skal benytte takluken for å komme inn i bilen?

Edited by - pramsdal on 10/09/2006 21:13:09
Go to Top of Page

carlf

Norway
140 Poster

Posted - 10/09/2006 :  21:28:23  Show Profile  Visit carlf's Homepage  Reply with Quote
Jeg har kalt det nyeste design når jeg har snakket om det tidligere men nå skal jeg ta tomatsuppe i bruk!

Apropos takluke: På bussen jeg kjører fra skolen stod det en liten grønn lapp ved siden av takluka som det stod skrevet "reserveutgang" på. Syns jeg hører høytalermeldingen: "Ja, som dere kanskje har lagt merke til har vi veltet over på siden På neste holdeplass, vennligst ta i bruk reserveutgangen. Takk."

Hilsen Carl-Frederic

Go to Top of Page

LarsB

Norway
2860 Poster

Posted - 10/09/2006 :  23:28:16  Show Profile  Visit LarsB's Homepage  Reply with Quote
Finnes utgaver av disse bilene i oslo også

Hilsen
LarsB
A matter of life and death

HO,Digital.Norsk/Svensk/Dansk Dieselmatriell på Nordlansbanen(og andre strekninger)fra 85-05
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page