Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Norsk MJ forum
 Z skala
 Endelig i gang med bygging
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic  

smholt

Norway
1541 Posts

Posted - 16/06/2010 :  01:37:04  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
Etter flere års pause har jeg kommet igang igjen med bygging av en ny Zmod-modul.
Det blir en stor trestle på modulen og har nå forlatt tegnebrettet og er under produksjon.

Les mer her: http://www.platelayer.com/mj/zmod/zmod.asp

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt

tjm

Norway
2614 Poster

Posted - 16/06/2010 :  11:09:50  Show Profile  Visit tjm's Homepage  Reply with Quote
Hey Er det ikke morrsom å være igang igjen da SMH?
Skal bli morrsomt å se hva det blir ut av disse bitene vi skar ut i laseren.

Hvordan endte du opp med å male dem så langt? Den "malings" pennen som ligger i bilde kanskje?

Mvh.
Torsja
WWW.TORSJA.COM & WWW.ZMOD.NO
Sjekk også ut www.MJwiki.no
Go to Top of Page

smholt

Norway
1541 Poster

Posted - 16/06/2010 :  14:35:41  Show Profile  Visit smholt's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by tjm

Hvordan endte du opp med å male dem så langt? Den "malings" pennen som ligger i bilde kanskje?

Du får lese teksten i referatet. Der har jeg skrevet om det.
Ja, det er en av disse pennene. Fungerte veldig bra. Fargen blir også ikke helt jevn, slik at det blir mer naturlig. Litt smussing og tørrbørsting når alt er ferdig bør gi et godt resultat.

Gøy å være igang igjen og jeg hadde ikke vært der om ikke du hadde laser tilgjengelig. Takk så langt.

Med vennlig hilsen
Svein-Martin Holt

www.platelayer.com/zmod - www.facebook.com/sveinmartin - www.youtube.com/smholt
Go to Top of Page
  Previous Topic Tema Next Topic  
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page