Hei alle sammen. Hobby Train er nå solgt,og ny eier overtar ansvaret fra 1 juli. I den forbindelse så vil butikken bli stengt i juli da vi skal ha en vareopptelling og rydde opp i endel ting,samt at den nye eier skal legge lageret inn på data. Etter hans ønske,så vil han presagtere seg selv senere nå i juli måned. Det vil bli en "nyåpning" av Hobby Train i begynnelsen av august måned,og dato for dette vil bli lagt ut så fort den er fastlagt. Vi har stor tro på at dette blir en bra løsning og ønsker alle våre kunder en rigtig god sommer.
Ser frem til å høre hvem den nye eieren er og at han/hun klarer å holde butikken i gang... Vi er ikke akkurat bortskjemt med skikkelig Moelltog butikker med godt utvalg her i landet, dessverre
Pål Paulsen Märklin Digital H0 DB og SBB Epoche III
Fordi jeg tenkte at det for mange her var et meget enkelt spørsmål å svare på. Uten spørsmål blir det lite trafikk på et forum. Men jeg skjønner at det var kanskje for dumt å stille et slikt spørsmål. Skal ikke gjenta seg....
Jeg lover på heder og ære at at alle selvbyggere (over litt tid) vill finne et "mekka" hos Hobbytrain I fremtiden ;) Dere finner meg bak disken i august, god sommer alle sammen! :)