Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 Nye produkter og omtaler & "Bruktbørsen"
 2. SALG - "Bruktbørsen"
 Selger H0n3 spor og veksler + div D&RG byggesett
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Forfatter  Tema Next Topic  

Svein_H

Norway
89 Posts

Posted - 21/10/2019 :  20:08:42  Show Profile  Visit Svein_H's Homepage  Reply with Quote
Nå som den amerikanske H0n3-perioden her i huset definitivt er et avsluttet kapittel selger jeg unna alt som ikke kan brukes eller passer inn på et norsk anlegg. Lok og vogner er allerede solgt, så da sitter jeg igjen med følgende ubrukt:

6 stk uåpnede ME Code 70 #6 sporveksler (3 venstre og 3 høyre)
Laws svingskive fra Sequoia Models (kit #4008sq: https://www.trainz.com/products/sequoia-scale-models-4008-hon3-southern-pacific-laws-turntable-kit?variant=44072422229)
Dobbelt vanntårn fra Muir Models (tilsvarende denne men i H0: https://www.trainz.com/products/muir-models-541-n-double-covered-water-tank-building-kit?variant=49528485525)

Videre har jeg noen noen ferdige byggesett, en halvferdig lokstall (Wolf Creek, one-of-a-kind craftsman byggesett laget på bestilling og vist i MJ-Bladet 3-2013, har også noen bilder på min hjemmeside https://www.hjemstad.no/no/modelljernbane/h0n3-smalspor/9-wolf-creek-lokstall-og-verksted). Selger også dioramaet vist på forsiden av MJ-bladet 1-2013 med artikkel i bladet (og på mine hjemmesider), samt diverse brukte veksler og spor som fortsatt er montert på anlegget.

En mer fullstendig liste kommer etter hvert som jeg får oversikt, men ta gjerne kontakt om det er noe av dette som virker interessant.

Svein H

Svein_H

Norway
89 Poster

Posted - 23/10/2019 :  21:28:26  Show Profile  Visit Svein_H's Homepage  Reply with Quote
Nye spor og veksler:
6 stk ME Code 70 #6 sporveksler (3 venstre og 3 høyre)
1 pakke med 6 stk ME Code 55 Flextrack

Brukte spor og veksler:
10 stk Code 55 #6 sporveksler (5 venstre, 5 høyre). Husker ikke fabrikat, men flere av de er bygget på FastTracks mal.

I tillegg alt av ferdiglagt spor som jeg får fjernet uten skader.

Vil helst selge alt av spor og veksler samlet, det blir enklere for meg og billigere for deg.

Urørte byggesett:
Laws svingskive (Sequoia Models) og dobbelt vanntårn (Muir Models, denne er gammel!):

Flere bilder på forespørsel.

Svein H
Go to Top of Page

Svein_H

Norway
89 Poster

Posted - 29/10/2019 :  20:20:00  Show Profile  Visit Svein_H's Homepage  Reply with Quote
Lite respons her inne, så jeg har lagt ut en annonse på Finn. All videre oppdatering kommer til å skje der.

Svein H
Go to Top of Page
   Tema Next Topic  
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page