Norsk MJ Forum
Norsk MJ Forum
Hjem | Profil | Registrer | Aktive temaer | Aktive avstemminger | Medlemmer | Søk | OSS
Bruker:
Passord:
Lagre passord
Glemt ditt passord?

Alle fora
 MJwiki.no - Online Modelljernbaneleksikon
 MJwiki.no - Kommentarer og forslag
 Forslag til ny logo
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Forrige side
Forfatter Previous Topic Tema Next Topic
Side: of 2

Bjørn Runar Larsen

Norway
310 Poster

Posted - 07/05/2006 :  22:40:17  Show Profile  Visit Bjørn Runar Larsen's Homepage  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ØyvindS

Synes ikke bildet funker.

Enig.
Skal det være noe annet enn tekst, bør det være en sort-hvit strektegning av noe MJ-relatert ikke begrenset til norsk MJ.
Synes også selve teksten "MJWiki.no" kunne vært bedre lesbar.

Med vennlig hilsen,
Bjørn Runar Larsen
Go to Top of Page

Mr Bridger

Norway
301 Poster

Posted - 07/05/2006 :  23:31:51  Show Profile  Visit Mr Bridger's Homepage  Reply with Quote
Jeg synes den var kjempefin jeg

Tore Hjellset, Arendal
Grimstadbanen
Go to Top of Page

terjest

Norway
1837 Poster

Posted - 08/05/2006 :  16:46:41  Show Profile  Visit terjest's Homepage  Reply with Quote
Hallo

Testen avsluttes, tomler har vært vendt både opp og ned, behovet for en litt sprekere vignett synes avdekket. Når vi skal revidere logo/vignett tror jeg vi skal invitere til en liten konkurranse og sette en tydelig tidsfrist, slik at vi får flere gode forslag å velge mellom. En slik konkurranse kommer nok ikke på denne siden av høstjevndøgn, for nå er det sommer. Takk til Truls som har begynt skøyen.

Mvh

Terje S
hovedredaktør MJwiki

Edited by - terjest on 08/05/2006 18:40:36
Go to Top of Page

einjen

Norway
228 Poster

Posted - 08/05/2006 :  21:19:38  Show Profile  Visit einjen's Homepage  Reply with Quote
quote:

Synes også selve teksten "MJWiki.no" kunne vært bedre lesbar.

Teksten i logoen er faktisk det værste med hele mjwiki. Den grenser til uleselig. Jeg gjetter på bruk av "kantutgjevning" i photoshop. Noe som ikke er spesielt heldig for en så liten font på web.
De to togene er jo fine, men det gir en veldig sterk indikasjon om at det her er nsakk om NORSK MJ
(men jeg har forsåvidt ikke noe annet å utsette på mjwiki-en enn akkurat logoen)

Words of wizdom are easily spoken, but they are cheap talk.
http://einar.nidelven-it.no/einarblog
Go to Top of Page
Side: of 2 Previous Topic Tema Next Topic  
Previous Page
 Nytt tema  Svar til tema
 Skrivervennlig
| More
Gå til:
Norsk MJ Forum © Alt innhold/innlegg eies av den enkelte bidragsyter. All bruk av innhold i annen sammenheng er forbudt uten etter nærmere avtale. Go To Top Of Page